Leveren & Retournen

  • Gratis verzending vanaf €100.00 
  • 1-3 werkdagen Levertijd
  • 30 Dagen bedenktijd

Onze levering proces

CLIGHT Biedt een simpele en snelle levermethode voor het hele Benelux, Duitsland en Frankrijk.                                                                       Hier beneden vindt u onze stappen:

1. Bestel het product & ontvang een bevestigingsmail

2. U ontvangt een SMS/mail van de tracking code

3. Bestelling wordt geleverd door DPD, GLS of UPS

4. Pakketje gemist? Kijk in uw brievenbus voor een brief.

Levertermijn

Gemiddelde levertijd (Vast Tarief)

België: 1-2 werk dagen

€8.95

Nederland: 1-2 werk dagen

€8,95

Duitsland: 2-3 werk dagen

€8,95

Frankrijk: 2-3 werk dagen

€8,95

Luxemburg: 2-3 werk dagen

€8,95

Gemiddelde levertijd (Gratis Tarief)

België: 1-2 werk dagen

€8.95

Nederland: 1-2 werk dagen

€8,95

Duitsland: 2-3 werk dagen

€8,95

Frankrijk: 2-3 werk dagen

€8,95

Luxemburg: 2-3 werk dagen

€8,95

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via sales2@c-lp.eu. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

The product is not accepted back if at least one of the components is missing:

  • Retourbeleid (30 dagen)
     
    Dit retourbeleid is van toepassing op klanten in België, Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk.
     
     

    Retourvoorwaarden:

     
  • Retourperiode: U heeft het recht om uw aankoop binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.
     
     
  • Originele verpakking: Het product dient geretourneerd te worden in de originele verpakking (doos), samen met alle toebehoren en handleidingen.
     
  • Staat van het product: Het product moet in onbeschadigde staat verkeren en mag geen gebruikssporen vertonen die door de klant zijn veroorzaakt.
     
  • Kosten voor retourzending: De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. U kunt de vervoerder van uw keuze gebruiken om het product terug te sturen.
     
     

    Terugbetaling:

     
  • Zodra wij uw geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd, storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening, mits aan de retourvoorwaarden is voldaan.
     

    Garantie:

  • De garantieperiode verschilt per product en varieert tussen 2 en 5 jaar. Indien het product binnen de garantietermijn defect raakt door een fabricage- of materiaalfout (en niet door toedoen van de klant), heeft u recht op:

     
    • Een vervangend product of
    • Een gratis reparatie van het product.
     
    De keuze tussen reparatie of vervanging wordt bepaald door de aard van het defect en beschikbaarheid van het product.
     
    Voor vragen of verdere informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Veel gestelde vragen:

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, Waar is het?

Het is mogelijk dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen bij 1 van de leverbedrijven, hou er rekening mee dat bestelling in het weekend niet uitgestuurd worden. Deze worden maandag pas verwerkt, mocht uw pakketje na 2-3 dagen nog steeds niet aangekomen zijn. Gelieve dan eerst even in de brievenbus kijken of er geen brief achtergelaten is en anders neem contact met ons op op sales2@c-lp.eu

Leveren jullie op feestdagen?

Het is mogelijk dat u pakketjes op feestdagen ontvangt, dit ligt aan het logistiek bedrijf (UPS,GLS of DPD). Mochten zij niet werken op deze dagen dan ontvangt u het pakketje waarschijnlijk 1 dag later. Bij onzekerheid mail ons op: sales2@c-lp.eu en wij vragen dit na.

Wat als ik niet thuis ben?

Geen enkel probleem, u kan de leverdatum aanpassen nadat u het SMS/Mailtje heeft ontvangen van de tracking code. Mocht u deze te laat gezien hebben en zijn ze al langs geweest, kijk dan even in de brievenbus of ze een briefje achtergelaten hebben met verdere instructies op.

Heeft u hulp nodig?

Geen enkel probleem!

  • +32 (0) 468-25-01-43
  • Email: Sales2@c-lp.eu